2019
Smart sustainable data-driven manufacturing: Cyber-physical production systems and internet of things sensing networks
FIELDEN, Anna, Lucia MICHÁLKOVÁ, Jaromír VRBKA a Maria LYAKINAZákladní údaje
Originální název
Smart sustainable data-driven manufacturing: Cyber-physical production systems and internet of things sensing networks
Název česky
Inteligentní udržitelná výroba založená na datech: Cyber-fyzikální produkční systémy a snímání sítí internetu věcí
Autoři
FIELDEN, Anna (840 Spojené státy, garant), Lucia MICHÁLKOVÁ (703 Slovensko), Jaromír VRBKA (203 Česká republika, domácí) a Maria LYAKINA (643 Rusko)
Vydání
Journal of Self-Governance and Management Economics, New York, USA, Addleton Academic Publishers, 2019, 2377-0996
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/75081431:_____/19:00001704
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
chytrý; udržitelný; datově orientovaný; výrobní; internet věcí
Klíčová slova anglicky
smart; sustainable; data-driven; manufacturing; internet of things
Změněno: 22. 4. 2020 14:34, Ing. Anna Palokha
V originále
The purpose of this study is to empirically examine smart sustainable data-driven manufacturing. Authors performed analyses and made estimates regarding development priorities in marketing and customer experience management, current development projects in marketing organizations, current development priorities in sales organizations, future workforce strategies, industries overall, and how industrial companies are getting closer to customers. The structural equation modeling technique was used to test the research model.
Česky
Účelem této studie je empiricky prozkoumat inteligentní udržitelnou výrobu založenou na datech. Autoři provedli analýzy a provedli odhady týkající se rozvojových priorit v oblasti marketingu a řízení zákaznických zkušeností, současných rozvojových projektů v marketingových organizacích, současných rozvojových priorit v obchodních organizacích, budoucích strategií pracovních sil, průmyslových odvětví celkově a toho, jak průmyslové společnosti se přibližují k zákazníkům. K testování výzkumného modelu byla použita technika modelování strukturální rovnice.