J
2019
The decision-making logic of big data algorithmic analytics
ASHANDER, Laura, Jana KLIESTIKOVA, Pavol DURANA a Jaromír VRBKA
Základní údaje
Originální název
The decision-making logic of big data algorithmic analytics
Název česky
Logika rozhodování v případě analytiky algoritmů velkých dat
Autoři
ASHANDER, Laura (124 Kanada, garant), Jana KLIESTIKOVA (703 Slovensko), Pavol DURANA (703 Slovensko) a
Jaromír VRBKA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Contemporary Readings in Law and Social Justice, New York, USA, Addleton Academic Publishers, 2019, 1948-9137
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50202 Applied Economics, Econometrics
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/19:00001583
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
logika rozhodování; algoritmy analýzy velkých dat; strojové učení
Klíčová slova anglicky
decision-making logic; big data algorithmic analytics; machine learning
V originále
Authors inspect the relevant literature on the decision-making logic of big data algorithmic analytics, providing both quantitative evidence on trends and numerous in-depth empirical examples. Building our argument by drawing on data collected from Pew Research Center, they perform analyses and estimates regarding of social media users and their posts. Data collected from 4,200 respondents are tested against the research model by using structural equation modeling.
Česky
Autoři zkoumají relevantní literaturu o rozhodovací logice analytiky algoritmů velkých dat a poskytují jak kvantitativní důkazy o trendech, tak řadu podrobných empirických příkladů. Na základě argumentů shromážděných z výzkumného střediska Pew Research Center provádějí analýzy a odhady týkající se uživatelů sociálních médií a jejich příspěvků. Data shromážděná od 4 200 respondentů jsou testována na výzkumném vzorku pomocí modelování strukturální rovnice.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 00:56