ASHANDER, Laura, Jana KLIESTIKOVA, Pavol DURANA a Jaromír VRBKA. The decision-making logic of big data algorithmic analytics. Contemporary Readings in Law and Social Justice. New York, USA: Addleton Academic Publishers, roč. 11, č. 1, s. 57-62. ISSN 1948-9137. doi:10.22381/CRLSJ11120199. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The decision-making logic of big data algorithmic analytics
Název česky Logika rozhodování v případě analytiky algoritmů velkých dat
Autoři ASHANDER, Laura (124 Kanada, garant), Jana KLIESTIKOVA (703 Slovensko), Pavol DURANA (703 Slovensko) a Jaromír VRBKA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Contemporary Readings in Law and Social Justice, New York, USA, Addleton Academic Publishers, 2019, 1948-9137.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50202 Applied Economics, Econometrics
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/19:00001583
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Doi http://dx.doi.org/10.22381/CRLSJ11120199
Klíčová slova česky logika rozhodování; algoritmy analýzy velkých dat; strojové učení
Klíčová slova anglicky decision-making logic; big data algorithmic analytics; machine learning
Štítky CTR_a, RIV19, SCOPUS
Změnil Změnila: Mgr. Milada Šanderová, učo 25742. Změněno: 22. 4. 2020 14:43.
Anotace
Authors inspect the relevant literature on the decision-making logic of big data algorithmic analytics, providing both quantitative evidence on trends and numerous in-depth empirical examples. Building our argument by drawing on data collected from Pew Research Center, they perform analyses and estimates regarding of social media users and their posts. Data collected from 4,200 respondents are tested against the research model by using structural equation modeling.
Anotace česky
Autoři zkoumají relevantní literaturu o rozhodovací logice analytiky algoritmů velkých dat a poskytují jak kvantitativní důkazy o trendech, tak řadu podrobných empirických příkladů. Na základě argumentů shromážděných z výzkumného střediska Pew Research Center provádějí analýzy a odhady týkající se uživatelů sociálních médií a jejich příspěvků. Data shromážděná od 4 200 respondentů jsou testována na výzkumném vzorku pomocí modelování strukturální rovnice.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 15:34