PRUŠKOVÁ, Kristýna. Case study about BIM technology and current knowledge of university students and their view on this issue. In Mohamad Al Ali, Peter Platko. Advances and Trends in Engineering Sciences and Technologies III- Proceedings of the 3rd International Conference on Engineering Sciences and Technologies. 1. vyd. Leiden, Netherlands: CRC Press/Balkema. s. 527-532. ISBN 978-0-367-07509-5. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Case study about BIM technology and current knowledge of university students and their view on this issue
Název česky Případová studie BIM technologie a současných znalostech univerzitních studentů a jejich pohled na tuto problematiku
Autoři PRUŠKOVÁ, Kristýna (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Leiden, Netherlands, Advances and Trends in Engineering Sciences and Technologies III- Proceedings of the 3rd International Conference on Engineering Sciences and Technologies, od s. 527-532, 6 s. 2019.
Nakladatel CRC Press/Balkema
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 20101 Civil engineering
Stát vydavatele Nizozemské království
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/75081431:_____/19:00001552
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-367-07509-5
Klíčová slova česky Vzdělávání; BIM technologie; Informační modelování budov
Klíčová slova anglicky Education; BIM technology; Building Information Modelling
Štítky BIM, RIV19, SCOPUS
Změnil Změnila: Ing. Anna Palokha, učo 18083. Změněno: 23. 4. 2020 10:53.
Anotace
Building information modeling, further Building Information Management (BIM) technology is on the rise of use nowadays. BIM Technology’s implementation for its wide use has many barriers. One of them is the low knowledge about this technology, not only among the practitioners of the AEC Industry (Architecture, Engineering and Construction Industry), but also among students, as the future practitioners. Nowadays students, as young people gaining their knowledge through the educational system, are the future for using innovative effective technologies for better and enhanced processes within wide spectrum of activities throughout the AEC industry. This article reveals the case study on the current situation of level of knowledge of the students in tertiary education, their view on the modern computer modeling and management and also on the current business operations and tracking barriers of implementing the BIM technology as a future in computer modeling. Case study is based on results from the questionnaire filled in by students studying the BIM subject. The aim of this paper is to reveal possible barriers for BIM Implementation from the view of students, future practitioners.
Anotace česky
Technologie informační modelování budov, spíše tedy technologie řízení informačního modelování budov (BIM) je v dnešní době na vzestupu. Implementace BIM technologie pro její široké užití má mnoho bariér. Jednou z nich je nízká znalost této technologie, nejen mezi praktiky AEC průmyslu, ale také mezi studenty, jakožto praktiky budoucími. Dnešní studenti, mladí lidé, kteří získávají své znalosti skrze vzdělávací systém, jsou budoucností v užívání inovativních efektivních technologií pro lepší a zdokonalené procesy v širokém spektru aktivit AEC průmyslu. Tento příspěvek osvětluje případovou studii současné situace úrovně znalostí studentů v terciálním vzdělávání, jejich pohled na moderní počítačové modelování a management a hledání bariér v implementaci BIM technologie jakožto budoucnosti počítačového modelování ve stavebnictví. Případová studie je založena na výsledcích z dotazníku vyplněného studenty, kteří absolvovali studijní předmět BIM. Cílem tohoto příspěvku je odhalit možné bariéry pro implementaci BIM z pohledu studentů, tedy budoucích praktiků.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 01:30