D
2018
EU Innovation Policy: Changes and New Approaches in Procter&Gamble
ŠKODA, Miroslav, Kateřina BOČKOVÁ a Radka VANÍČKOVÁ
Základní údaje
Originální název
EU Innovation Policy: Changes and New Approaches in Procter&Gamble
Název česky
Inovační politika EU: Změny a nové přístupy v Procter&Gamble
Autoři
ŠKODA, Miroslav (703 Slovensko, garant), Kateřina BOČKOVÁ (703 Slovensko) a Radka VANÍČKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Ostrava, PROCEEDINGS OF THE 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EUROPEAN INTEGRATION 2018 (ICEI 2018), PTS 1-3, od s. 1474 - 1483, 10 s. 2018
Nakladatel
VŠB - Technical University of Ostrava
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/18:00001508
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
změny a nové přístupy; inovační politika EU; inovační proces; Procter&Gamble
Klíčová slova anglicky
changes and new approaches; EU innovation policy; innovation process; Procter&Gamble
V originále
"The aim of the paper is to find out whether the intensity and effectiveness of innovation contributes to measuring creativity and innovative approaches to the company portfolio. In contribution was presented the innovation policy EU, new approaches and innovation changes in Procter&Gamble. The study is divided into two specific parts – the theoretical and the analytical part – in order to verify stated hypothesis that stands: The use of complex system of innovation evaluation contributes to the successful product implementation. The following methods were used in the theoretical and analytical part to analyse the present contribution: analysis, synthesis, comparison, observation, questionnaire and interview. Basing on the results of the analysis, it can be concluded that the hypothesis has been verified. Without the complex evaluation system, the probably time-to-market indicator of the newly developed orinnovated products/services would be continuously increasing alongside with the amount of innovative ideas, as the consideration in terms of one metrics are not sufficient for the purposes of innovation potential which is conditioned by the quality of human resources and the organization’s capability to run more parallel innovative international projects. "
Česky
Cílem příspěvku bylo zjistit, zda intenzita a efektivita inovací přispívá k měření kreativity a inovativních přístupů k portfoliu společnosti. V příspěvku byla představena inovační politika EU, nové přístupy a inovační změny ve společnosti Procter&Gamble. Studie je rozdělena do dvou specifických částí - teoretické a analytické - za účelem ověření uvedené hypotézy: "Využití komplexního systému hodnocení inovací přispívá k úspěšné implementaci produktu." V teoretické a analytické části byly použity následující metody pro analýzu současného příspěvku: analýzy, syntézy, komparace, pozorování, dotazníku a rozhovoru. Na základě výsledků analýzy lze vyvodit závěr, že hypotéza byla ověřena. Bez komplexního hodnotícího systému by se pravděpodobně časově závislý ukazatel nově vyvinutých nebo inovovaných produktů / služeb neustále zvyšoval spolu s množstvím inovativních nápadů, neboť brát v úvahu pouze jednu metriku není dostačující pro účely potenciálu inovací, který je podmíněn kvalitou lidských zdrojů a schopností organizace řídit paralelnější inovativní mezinárodní projekty.
Zobrazeno: 16. 11. 2024 04:23