2019
Customer loyalty in the sharing economy platforms: How digital personal reputation and feedback systems facilitate interaction and trust between strangers
HOLLOWELL, Jane, Zuzana ROWLAND, Tomáš KLIEŠTIK, Jana KLIEŠTIKOVA, Victor DENGOV et. al.Základní údaje
Originální název
Customer loyalty in the sharing economy platforms: How digital personal reputation and feedback systems facilitate interaction and trust between strangers
Název česky
Loajalita zákazníků v platformách ve sdílené ekonomice: Jak digitální osobní pověst a systémy zpětné vazby usnadňují interakci a důvěru mezi cizinci
Autoři
HOLLOWELL, Jane (826 Velká Británie a Severní Irsko, garant), Zuzana ROWLAND (203 Česká republika, domácí), Tomáš KLIEŠTIK (703 Slovensko), Jana KLIEŠTIKOVA (703 Slovensko) a Victor DENGOV (643 Rusko)
Vydání
Journal of Self-Governance and Management Economics, New York City, USA, Addleton Academic Publishers, 2019, 2329-4175
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/19:00001491
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
loajalita zákazníků; systém zpětné vazby; osobní reputace; sdílená ekonomika
Klíčová slova anglicky
customer loyalty; feedback system; personal reputation; sharing economy
Změněno: 22. 4. 2020 14:11, Mgr. Blanka Mikšíková
V originále
Authors inspect the relevant literature on customer loyalty in the sharing economy platforms, providing both quantitative evidence on trends and numerous in-depth empirical examples.
Česky
Autoři zkoumají příslušnou literaturu o loajalitě zákazníků v platformách sdílené ekonomiky a poskytují jak kvantitativní důkazy o trendech, tak i četné empirické příklady.