J
2019
Customer loyalty in the sharing economy platforms: How digital personal reputation and feedback systems facilitate interaction and trust between strangers
HOLLOWELL, Jane, Zuzana ROWLAND, Tomáš KLIEŠTIK, Jana KLIEŠTIKOVA, Victor DENGOV et. al.
Basic information
Original name
Customer loyalty in the sharing economy platforms: How digital personal reputation and feedback systems facilitate interaction and trust between strangers
Name in Czech
Loajalita zákazníků v platformách ve sdílené ekonomice: Jak digitální osobní pověst a systémy zpětné vazby usnadňují interakci a důvěru mezi cizinci
Authors
HOLLOWELL, Jane (826 United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, guarantor),
Zuzana ROWLAND (203 Czech Republic, belonging to the institution), Tomáš KLIEŠTIK (703 Slovakia), Jana KLIEŠTIKOVA (703 Slovakia) and Victor DENGOV (643 Russian Federation)
Edition
Journal of Self-Governance and Management Economics, New York City, USA, Addleton Academic Publishers, 2019, 2329-4175
Other information
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
United States of America
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/75081431:_____/19:00001491
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
loajalita zákazníků; systém zpětné vazby; osobní reputace; sdílená ekonomika
Keywords in English
customer loyalty; feedback system; personal reputation; sharing economy
V originále
Authors inspect the relevant literature on customer loyalty in the sharing economy platforms, providing both quantitative evidence on trends and numerous in-depth empirical examples.
In Czech
Autoři zkoumají příslušnou literaturu o loajalitě zákazníků v platformách sdílené ekonomiky a poskytují jak kvantitativní důkazy o trendech, tak i četné empirické příklady.
Displayed: 9/11/2024 11:46