KUČERKA, Daniel, Eva RUŽINSKÁ a Monika KUČERKOVÁ. Professional didactic text as a part of material didactic means and its creation. In neuvedeno. Conference Proceeding. Okinawa, Japonsko: Association for Computing Machinery. s. 69-74. ISBN 978-1-4503-6525-3. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Professional didactic text as a part of material didactic means and its creation
Autoři KUČERKA, Daniel (703 Slovensko, garant, domácí), Eva RUŽINSKÁ (703 Slovensko, domácí) a Monika KUČERKOVÁ (703 Slovensko, domácí).
Vydání Okinawa, Japonsko, Conference Proceeding, od s. 69-74, 6 s. 2018.
Nakladatel Association for Computing Machinery
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Japonsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/75081431:_____/18:00001354
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-1-4503-6525-3
Klíčová slova česky Didaktický text; materiálové didaktické prostředky; učební pomůcky; metodologie; empirický výzkum
Klíčová slova anglicky Didactic text; material didactic means; teaching aids; methodology; empirical research
Štítky DOP, RIV18, SCOPUS
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 12. 2018 11:06.
Anotace
The authors deal with the creation of the teaching text and describe its place in material didactic means. They take into account the components, functions, structure, difficulty in the creation of the text, as well as the actual writing of the text and its structure in the textbook. In the end, the authors show their own approach to writing a textbook and evaluating it with pupils using the Close Test. All the research was done on a sample of 150 pupils whose results showed that the didactic text is manageable by students of the 4th grades of engineering and electrotechnical professions.
Anotace česky
Autoři se zabývají tvorbou učebního textu a popisují jeho místo ve hmotných didaktických prostředcích. Vezmou v úvahu složky, funkce, strukturu, obtížnost při vytváření textu, stejně jako samotné psaní textu a jeho struktury v učebnici. Nakonec autoři ukazují svůj vlastní přístup k psaní učebnice a jejímu hodnocení s žáky pomocí závěrečného testu. Celý výzkum byl proveden na vzorku 150 žáků, jejichž výsledky ukázaly, že didaktický text je zvládnutelný studenty 4. ročníku inženýrských a elektrotechnických profesí.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 12:25