TELECKÝ, Martin a Jiří ČEJKA. Pedestrian Zones as an Integral Part of Territorial Development. In Ladislav Bartuška. MATEC Web of Conferences 236, 02014 (2018). Vol. 236 (2018). Francie: EDP Sciences. s. nestránkováno, 5 s. ISSN 2261-236X. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedestrian Zones as an Integral Part of Territorial Development
Autoři TELECKÝ, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiří ČEJKA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Vol. 236 (2018). Francie, MATEC Web of Conferences 236, 02014 (2018), od s. nestránkováno, 5 s. 2018.
Nakladatel EDP Sciences
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 21100 2.11 Other engineering and technologies
Stát vydavatele Francie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/75081431:_____/18:00001353
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISSN 2261-236X
Klíčová slova česky pěší zóny
Klíčová slova anglicky Pedestrain Zones
Štítky IDS_z, RIV18, SCOPUS
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 12. 2018 09:39.
Anotace
The analysis of the pedestrian zones issue in this paper uses the publicly available information taken especially from the field of selected traffic in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany where, with respect to the public transport development, the latter is at the top as far as quality and the level of public transport are concerned (except for the Swiss Confederation). The paper reflects and describes exclusively comparable examples of traffic, such as the traffic in Ceské Budějovice provided upon the bus concept. Providing of transport operation by means of other types of transport is not considered, although especially the tram transport is very common in the traffic in pedestrian zones.
Anotace česky
Analýza problematiky pěších zón v tomto článku využívá veřejně přístupných informací zejména z oblasti vybraných provozů České republiky a Spolkové republiky Německo, kde s ohledem na vývoj veřejné dopravy stojí SRN na vrcholu v kvalitě a úrovni veřejné dopravy (vyjma Švýcarskou konfederaci). Článek zohledňuje a popisuje výhradně srovnatelné provozy, jako je provoz v Českých Budějovicích zajištěné autobusovým konceptem. Zajištění provozu jinými druhy dopravy, i když zejména tramvajové provozy jsou pro provoz v pěších zónách zcela běžné, tento článek neuvažuje.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 16:42