ŠVEC, Roman, Veronika HUMLEROVÁ a Petra MARTÍŠKOVÁ. Preference hostů lokálních ubytovacích zařízení ve vztahu k preferencím ostatních hostů. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 5, s. 114-121. ISSN 1339-3189. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Preference hostů lokálních ubytovacích zařízení ve vztahu k preferencím ostatních hostů
Název anglicky Preferences of Local Accommodation Hosts in Relation to the Preference of other Guests
Autoři ŠVEC, Roman, Veronika HUMLEROVÁ a Petra MARTÍŠKOVÁ.
Vydání Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2018, 1339-3189.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50700 5.7 Social and economic geography
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky preference; služby; ubytovací zařízení; hosté.
Klíčová slova anglicky preference; services; accommodation; guests.
Štítky CER, ERIH
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 11. 12. 2018 10:53.
Anotace
Článek se zabývá preferencemi hostů malých ubytovacích zařízení. V této oblasti probíhá široká škála výzkumů zaměřených na spokojenost hostů, nicméně často jsou zaměřeny na percepci kvality již čerpané služby. Otázka preferencí hostů není tak častým námětem na výzkum, přestože preference mají zásadní vliv na výběr zařízení. Kromě toho jsou preference také jedním z důležitých faktorů, jak a komu nabízet správný produkt a jsou výchozím bodem při zvažování otázky cílení na trhu. Výzkumem byli oslovení hosté malých, ale také velkých, často globálních organizací a jejich preference potom byly srovnávány.
Anotace anglicky
The article deals with the preferences of guests of small accommodation facilities. A wide range of customer satisfaction surveys are being conducted in this area, but they are often focused on perceiving the quality of the service already delivered. The issue of guest preferences is not such a topic for research, although preferences have a major influence on the choice of the device. In addition, preferences are also one of the important factors in how and to whom to offer the right product and are the starting point when considering the issue of market targeting. Research was addressed to guests of small but also large, often global organizations, and their preferences were then compared.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 09:28