MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. What Influences Guests’ Total Evaluation of Five-Star Hotels. In Khalid S. Soliman. Education Excellence and Innovation Management trough Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth; Proceedings of the 29th International Business Information Management Association Conference. 1. vyd. Vienna, Austria: Internationa Business Information Management Association (IBIMA). s. 2533-2545. ISBN 978-0-9860419-7-6. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název What Influences Guests’ Total Evaluation of Five-Star Hotels
Název česky Co ovlivňuje celkové hodnocení hostů pětihvězdičkových hotelů
Autoři MARTÍŠKOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí) a Roman ŠVEC (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Vienna, Austria, Education Excellence and Innovation Management trough Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth; Proceedings of the 29th International Business Information Management Association Conference, od s. 2533-2545, 13 s. 2017.
Nakladatel Internationa Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/75081431:_____/17:00001321
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9860419-7-6
UT WoS 000410252702005
Klíčová slova česky online recenze hotelů; hotelová zpětná vazba od zákazníků; pětihvězdičkové hotely; booking.com; Německo
Klíčová slova anglicky online hotel reviews; hotel customer feedback; five-star hotels; Booking.com; Germany
Štítky CER, RIV18, WOS
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 30. 11. 2018 09:29.
Anotace
This paper deals with question what influences guests’ total evaluation in five-star hotels. The aim of this paper is to find out whether there are some differences in guests’ reviews, if we compare: (1) guests on leisure trip and guests on business trip (i.e. purpose of the trip is studied), (2) guests who are solo traveller, then who travel in group or who travel in couple (i.e. kind of participants is studied) and (3) guests who stayed different number of nights in the hotel (i.e. length of guests’ stay is studied). For purposes of this paper, a database based on guests’ online hotel reviews on Booking.com was created: reviews given to chosen five-star hotels in Berlin (Germany) between May 2016 and November 2016 were analysed. The findings indicate guests’ evaluation depends only on the purpose of their trip whereas this evaluation depends neither on kind of participants nor on length of guests’ stay.
Anotace česky
Tento článek se zabývá otázkou, co ovlivňuje celkové hodnocení hostů v pětihvězdičkových hotelech. Cílem této práce je zjistit, zda existují nějaké rozdíly v recenzích hostů, pokud porovnáme: (1) hosty na volnočasové cestě a hosty na služební cestě (tj. účel cesty je studován), (2) hosty, kteří jsou sólo cestovatelé, cestují ve skupině nebo ve dvojici (tj. druh účastníků je studován a (3) hosty, kteří zůstali v hotelu různý počet nocí (tj. délka pobytu hostů je studována). Pro účely této publikace byla vytvořena databáze založená na recenzích hostů online na Booking.com: v květnu 2016 a listopadu roku 2016 byly přezkoumány vybrané pětihvězdičkové hotely v Berlíně (Německo). Zjištění ukazují, že hodnocení hostů závisí pouze na účelu jejich cesty, není závislé ani na druhu účastníků a ani na délce pobytu hostů.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 14:06