ŠVEC, Roman a Petra MARTÍŠKOVÁ. Perception of the Service Quality in the Senior Tourism Market. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth; Proceedings of the 28th International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Seville, Španělsko: Internationa Business Information Management Association (IBIMA). s. 741 - 757. ISBN 978-0-9860419-8-3. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Perception of the Service Quality in the Senior Tourism Market
Název česky Vnímání kvality služeb na seniorském trhu cestovního ruchu
Autoři ŠVEC, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) a Petra MARTÍŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Seville, Španělsko, Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth; Proceedings of the 28th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), od s. 741 - 757, 17 s. 2016.
Nakladatel Internationa Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00001320
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9860419-8-3
UT WoS 000392785700076
Klíčová slova česky seniorský trh cestovního ruchu; preference seniorů; seniorské cestování
Klíčová slova anglicky senior tourism market; seniors´ preferences; seniors´ travelling
Štítky CER, RIV18, WOS
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 30. 11. 2018 09:28.
Anotace
The paper deals with the preferences of seniors in tourism. The conducted research is divided into two parts. The first part seeks for an answer to the question what elements of tourist infrastructure stimulate seniors to travel, whereas the second part examines the preferences of seniors when choosing a spot for their stay. Preferences stated in the literature were the base for questions in the both parts of the questionnaire. The aim of this paper is to verify allegations formulated in the introduction and to find out preferences of seniors when travelling. Conclusions can be used as inspiration for entrepreneurs in tourism who target at the segment of the elderly people and also for destination management as one of the guideline how to prepare an attractive destination offer.
Anotace česky
Práce se zabývá preferencemi seniorů v cestovním ruchu. Provedený výzkum je rozdělen na dvě části. První část se snaží odpovědět na otázku jaké prvky turistické infrastruktury stimulují seniory k cestování, zatímco druhá část zkoumá preference seniorů při výběru místa pro jejich pobyt. Preference uvedené v literatuře byly základem pro otázky v obou částech dotazníku. Cílem tohoto článku je ověřit obvinění formulované v úvodu a zjistit preference seniorů při cestování. Závěry lze využít jako inspiraci pro podnikatele v oblasti cestovního ruchu, kteří se zaměřují na segment starších lidí, a také na řízení destinací jako jeden z hlavních směru jak připravit atraktivní cílovou nabídku.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 06:59