MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. Obtaining Customer Feedback: Experience of “Staffino” from the Managerial Point of View. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth; Proceedings of the 28th International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Seville, Španělsko: Internationa Business Information Management Association (IBIMA). s. 657-670. ISBN 978-0-9860419-8-3. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obtaining Customer Feedback: Experience of “Staffino” from the Managerial Point of View
Název česky Získání zpětné vazby od zákazníků: zkušenost "Staffino" z manažerského pohledu
Autoři MARTÍŠKOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí) a Roman ŠVEC (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Seville, Španělsko, Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth; Proceedings of the 28th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), od s. 657-670, 14 s. 2016.
Nakladatel Internationa Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00001318
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9860419-8-3
UT WoS 000392785700067
Klíčová slova česky zákaznická zpětná vazba; online nástroj pro zpětnou vazbu zákazníků; Staffino; hodnota zákazníka; management vzahu se zákazníky
Klíčová slova anglicky customer feedback; online customer feedback tool; Staffino; customer value; customer relationship management
Štítky MARK, RIV18, WOS
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 30. 11. 2018 09:29.
Anotace
Customer feedback is beneficial for business establishments because it is able to identify their weaknesses and strengths. This paper deals with Staffino: a specialized tool for obtaining customer feedback. The aim of the paper is to find out managers' experience of this tool. In order to do this, twenty-three interviews with managers were analysed with use of the qualitative approach in the form of content analysis. There were identified four main thematic scopes: (1) how Staffino helps in doing business in general, (2) Staffino as an opportunity to communicate with customers, (3) received feedback/evaluation as an impulse for improving business practices and (4) relation between staff and obtained feedback, especially in the context of remuneration.
Anotace česky
Zpětná vazba je přínostná pro podniky, protože dokáže identifikovat své slabiny a silné stránky. Tento článek se zabývá specializovaným nástrojem pro získání zpětné vazby od zákazníků, tzv. Staffino. Cílem práce je zjistit zkušenosti manažerů z tohoto nástroje. Za tímto účelem bylo analyzováno dvacet tři rozhovorů s manažery s využitím kvalitativního přístupu ve formě analýzy obsahu. Byly zjištěny čtyři hlavní tematické okruhy: (1) jak pomáhá Staffino v podnikání - obecně, (2) Staffino jako příležitost komunikovat se zákazníky, (3) obdržet zpětnou vazbu/hodnocení jako impuls pro zlepšení obchodních postupů a (4) vztah mezi zaměstnanci a získaná zpětná vazba, zejmína v souvislosti s odměňováním.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 10:34