D 2018

Innovative Processes of Products and Services on the Global Market

BOČKOVÁ, Kateřina, Daniela HILČÍKOVÁ a Radka VANÍČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Innovative Processes of Products and Services on the Global Market

Název česky

Inovatiční procesy produktů a služeb globálního trhu

Autoři

BOČKOVÁ, Kateřina, Daniela HILČÍKOVÁ a Radka VANÍČKOVÁ

Vydání

1. vyd. Milan, Italy, Innovation management and education excellence through vision 2020, od s. 314-328, 15 s. 2018

Nakladatel

Internationa Business Information Management Association (IBIMA)

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Itálie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-0-9998551-0-2

UT WoS

000444067200030

Klíčová slova česky

Inovace; inovativní změny; inovativní procesy; přidaná hodnota; obranný a ochranný inovační systém

Klíčová slova anglicky

Innovation; innovative changes; innovative processes; added value; defence & security innovation

Štítky

Změněno: 2. 4. 2019 12:41, Mgr. Blanka Mikšíková

Anotace

V originále

One of the ways how to achieve a competitive advantage can be an innovative approach. As Beneš (2008) points out, given the ever-changing business environment, the most competitive company is the one that best adapts it or creates its own innovations. Also, for example, Loučanová (2008) stresses that "innovation capacity is currently considered to be the ultimate condition for competitiveness of all types of enterprises". These assertions also demonstrate the relationship between innovation activity and competitiveness expressed by the linear regression between the indicator of competitiveness and innovation performance of countries published in Bártová (2008). The main objective of this contribution is to found out benefits of innovative products and services processes on the global market.

Česky

Cílem tohoto příspěvku je navrhnout kompetenční model, který je užitečný při řízení stavebních projektů. Autorka navrhuje aplikvoat rozvojové a vzdělávací aktivity charakterizované kompetencemi na podporu rozvoje výkonných pozic stavebních projektů ve smyslu přiměřené reakce na potřeby a požadavky domácích a zahraničních trhů v oblasti stavebnictví. Předkládaná opatření cílí ve smyslu podpory efektivity práce jako správce stavebních projektů při optimálním využívání kompetenčních úrovní manažera stavebních projektů za účelem konkurenceschopnosti organizace. Vyhodnocení vzdělávacích aktivit vychází z reálného kurzu veřejně dostupného v on-line databázi vzdělávacích programů společnosti EduCity. Na základě otevřené komunikace, argumentace a spolupráce s manažery stavebních projektů bylo schváleno jednotné hodnocení optimální úrovně rozvoje kompetencí manažerů stavebních projektů

Přiložené soubory

dr._Vanickova__31._IBIMA___1__Italie.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru