STRAKOVÁ, Jarmila. Influence of the Meso-environment and the Macro-environment on the Success of Enterprises in the Czech Republic. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Sustainable Economic development, Innovation Management, and Global Growth. 1. vyd. Madrid, Spain: International Business Information Management Association (IBIMA). s. 1300 - 1309. ISBN 978-0-9860419-9-0. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Influence of the Meso-environment and the Macro-environment on the Success of Enterprises in the Czech Republic
Název česky Vliv mezoprostředí a makroprostředí na úspěšnost podniků v České republice
Autoři STRAKOVÁ, Jarmila (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Madrid, Spain, Vision 2020: Sustainable Economic development, Innovation Management, and Global Growth, od s. 1300 - 1309, 10 s. 2017.
Nakladatel International Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/75081431:_____/17:00001287
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9860419-9-0
Klíčová slova česky podnikatelské prostředí; mezoprostředí; makroprostředí; konkurenceschopnost
Klíčová slova anglicky business environment; meso-environment; macro-environment; competitiveness
Štítky KRM, PRI, RIV18, SCOPUS, STM
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 30. 8. 2018 09:54.
Anotace
The paper presents the results of an extensive survey of the business sphere in the Czech Republic (about 460 enterprises) realized in 2016, focused on strategic management and decision making. Using the dimensional reduction, from the point of view of sectoral differentiation, the factors of the meso-environment and the macro-environment are analyzed and their influence on the profitability, development and competitiveness of Czech enterprises is assessed.
Anotace česky
Článek představuje výsledky rozsáhlého průzkumu podnikatelské sféry v České republice (asi 460 podniků) realizovaného v roce 2016 zaměřeného na strategické řízení a rozhodování. S využitím dimenzionální redukce z hlediska diferenciace odvětví jsou analyzovány faktory mezoprostředí a makroprostředí a hodnotí se jejich vliv na ziskovost, vývoj a konkurenceschopnost českých podniků.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 11:50