D
2017
Draft Deployment of Traction Units with Active Tilting System for Regional and Long-distance Transport on Non-modernized Railway Tracks
ĽUPTÁK, Vladimír, Ondrej STOPKA a Karel JEŘÁBEK
Základní údaje
Originální název
Draft Deployment of Traction Units with Active Tilting System for Regional and Long-distance Transport on Non-modernized Railway Tracks
Název česky
Návrh nasazení jednotek s aktivním naklápěním skrín pro regionální a dálkovou dopravu na nemodernizovaných tratích
Vydání
1. vyd. France, MATEC Web of Conferences, od s. nestránkováno, 6 s. 2017
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
21100 2.11 Other engineering and technologies
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/17:00001223
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
naklápění; nemodernizovaná železniční trať
Klíčová slova anglicky
titling; Non modernized Railway Tracks
V originále
The paper presents the perspectives of suburban traction units with tilting system particularly in regional transport to decrease the travel times and increase the competitiveness of railway transport. It aims to outline the importance of its use in this mode of transport, especially in the case when the condition of infrastructure is unable to provide higher efficiency possibilities for railway enterprises and investments for tracks optimization are not available or insufficient, i.e. enterprises cannot be more efficient in utilization of classic traction units of conventional design. The paper is focused especially on using traction units with tilting systém within a selected regional transport section when analyzing the operational and technical characteristics and comparison of time savings after these units deployment.
Česky
Tento příspěvek je zaměřen na nasazení příměstských trakčních jednotek s naklápěcím systémem, zejména v regionální dopravě, s cílem snížit cestovní čas a zvýšit konkurenceschopnost železniční dopravy. Ukazuje význam jeho využití v takovém provozu, pokud stav infrastruktury není schopen poskytnout železničním podnikům vyšší možnosti a investice pro optimalizaci linek. Příspěvek je dále zaměřen na perspektivu využití příměstských jednotek s výkyvnými skříněmi na vybrané regionální přepravní relaci, kde rozebírá provozní a technickou charakteristiku na dané přepravní relaci, a srovnání úspory času po zavedení jednotek.
Zobrazeno: 30. 12. 2024 22:48