ĽUPTÁK, Vladimír, Ondrej STOPKA a Karel JEŘÁBEK. Draft Deployment of Traction Units with Active Tilting System for Regional and Long-distance Transport on Non-modernized Railway Tracks. In Ondrej Stopka. MATEC Web of Conferences. 1. vyd. France: EDP Sciences. s. nestránkováno, 6 s. ISSN 2261-236X. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Draft Deployment of Traction Units with Active Tilting System for Regional and Long-distance Transport on Non-modernized Railway Tracks
Název česky Návrh nasazení jednotek s aktivním naklápěním skrín pro regionální a dálkovou dopravu na nemodernizovaných tratích
Autoři ĽUPTÁK, Vladimír (703 Slovensko, garant, domácí), Ondrej STOPKA (703 Slovensko, domácí) a Karel JEŘÁBEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. France, MATEC Web of Conferences, od s. nestránkováno, 6 s. 2017.
Nakladatel EDP Sciences
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 21100 2.11 Other engineering and technologies
Stát vydavatele Francie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/75081431:_____/17:00001223
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISSN 2261-236X
Klíčová slova česky naklápění; nemodernizovaná železniční trať
Klíčová slova anglicky titling; Non modernized Railway Tracks
Štítky RIV17, SCOPUS, tsd
Změnil Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 22. 3. 2018 08:19.
Anotace
The paper presents the perspectives of suburban traction units with tilting system particularly in regional transport to decrease the travel times and increase the competitiveness of railway transport. It aims to outline the importance of its use in this mode of transport, especially in the case when the condition of infrastructure is unable to provide higher efficiency possibilities for railway enterprises and investments for tracks optimization are not available or insufficient, i.e. enterprises cannot be more efficient in utilization of classic traction units of conventional design. The paper is focused especially on using traction units with tilting systém within a selected regional transport section when analyzing the operational and technical characteristics and comparison of time savings after these units deployment.
Anotace česky
Tento příspěvek je zaměřen na nasazení příměstských trakčních jednotek s naklápěcím systémem, zejména v regionální dopravě, s cílem snížit cestovní čas a zvýšit konkurenceschopnost železniční dopravy. Ukazuje význam jeho využití v takovém provozu, pokud stav infrastruktury není schopen poskytnout železničním podnikům vyšší možnosti a investice pro optimalizaci linek. Příspěvek je dále zaměřen na perspektivu využití příměstských jednotek s výkyvnými skříněmi na vybrané regionální přepravní relaci, kde rozebírá provozní a technickou charakteristiku na dané přepravní relaci, a srovnání úspory času po zavedení jednotek.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 21:06