Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{43281, author = {Martíšková, Petra and Slabá, Marie and Švec, Roman}, article_location = {Prešov}, article_number = {2}, keywords = {advertising; advertising as a source of information; advertising saturation; irritation of the placement of advertising messages; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic}, language = {cze}, issn = {1339-3189}, journal = {Mladá veda}, title = {REKLAMA KOLEM NÁS POHLEDEM PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE}, volume = {6}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 43281 AU - Martíšková, Petra - Slabá, Marie - Švec, Roman PY - 2018 TI - REKLAMA KOLEM NÁS POHLEDEM PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE JF - Mladá veda VL - 6 IS - 2 SP - 91-103 EP - 91-103 PB - Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. SN - 13393189 KW - advertising KW - advertising as a source of information KW - advertising saturation KW - irritation of the placement of advertising messages KW - full-time university and higher vocational school students KW - Czech Republic N2 - Článek se zabývá reklamou jakožto jednou ze složek marketingové komunikace. Konkrétně předpokládaný článek posuzuje význam reklamy jakožto zdroje informací pro nákupy, dále analyzuje pociťovanou přesycenost reklamou (přičemž zvláštní pozornost je věnována pociťované přesycenosti reklamou v prostředí internetu) a též je posuzována míra iritace z hlediska umisťování reklamních sdělení. Vlastní výzkum byl zaměřen na specifickou skupinu zákazníků/spotřebitelů v podobě prezenčních studentů vysokých a vyšších odborných škol. Výsledky ukázaly, že pro ženy je vnímaná úloha reklamy jakožto informačního zdroje důležitější než pro muže. Dále výsledky naznačují, že se ženy cítí být reklamou přesyceni více než muži. Ve srovnání s celkovou pociťovanou přesyceností reklamou je přesycenost v prostředí internetu vyšší, a to jak u mužů, tak u žen. Z hlediska iritace umístění reklamních sdělení respondentům nejvíce v offline prostředí vadí reklamní spoty v televizi, v rádiu a v kině, rovněž velmi negativně vnímají SMS a MMS zprávy zasílané na mobilní telefony. Co se týče online prostředí, absolutně nejvíce jsou respondenti iritováni vyskakovacími okny, která dočasně překrývají původní obsah webové stránky. ER -
MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. REKLAMA KOLEM NÁS POHLEDEM PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. \textit{Mladá veda}. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč.~6, č.~2, s.~91-103. ISSN~1339-3189.
|