KUČERKA, Daniel, Roman HRMO a Monika KUČERKOVÁ. Zaradenie integrovaných didaktických pracovísk do materiálnych didaktických prostriedkov. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 2, s. 64-75. ISSN 1339-3189. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zaradenie integrovaných didaktických pracovísk do materiálnych didaktických prostriedkov
Název česky Zařazení integrovaných didaktických pracovišť do materiálních didaktických prostředků
Název anglicky DIDACTIC WORKPLACES INTO MATERIAL DIDACTIC MEANS
Autoři KUČERKA, Daniel, Roman HRMO a Monika KUČERKOVÁ.
Vydání Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2018, 1339-3189.
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky Integrované vyučovací pracoviště; model; materiální vyučovací prostředky
Klíčová slova anglicky Integrated teaching workplaces; model; material teaching resources
Štítky DOP, ERIH, RIV17
Změnil Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 14:34.
Anotace
Tento príspevok sa zameriava na definovanie integrovaných vyučovacích pracovísk a ich integráciu do materiálnych učebných prostriedkov. Ďalej bol vytvorený model KD, ktorý opisuje ich rozdelenie na jednotlivé pracoviská. Sú tu popísané aj kategórie vyučovacích pracovísk, zariadenia na vybavenie niektorých z nich. V experimentálnej časť príspevku sa autori zameriavajú na integrované didaktické pracoviská vo vyučovacom procese z pohľadu študentov. Prieskum sa uskutočnili vo vybraných slovenských a českých stredných školách.
Anotace česky
Tento příspěvek se zaměřuje na definování integrovaných vyučovacích pracovišť a jejich integraci do materiálních učebních prostředků. Dále byl vytvořen model KD, který popisuje jejich rozdělení na jednotlivá pracoviště. Jsou zde popsané i kategorie vyučovacích pracovišť, zařízení k vybavení některých z nich. V experimentální části příspěvku se autoři zaměřují na integrované didaktické pracoviště ve vyučovacím procesu z pohledu studentů. Průzkum se uskutečnil ve vybraných slovenských a českých středních školách.
Anotace anglicky
"This paper focuses on teaching the defining the integrated teaching workplaces and their integration into material teaching resources. Further, the KD model was created that describes their division at individual workplaces. There are also described the cathegories of teaching workplaces, facilities of equipping some of them. In the experimental part of the work there is processed the surfy from the perspective of students in the teaching process at a didactic workplace . The surveys were conducted in the selected Slovak and Czech secondary schools. "
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 05:46