KMECOVÁ, Iveta. Kvalita vzdělávacího procesu předmětu Krizový management (The quality of educational process of the subject Crisis Management). Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., vol. 6, No 1, p. 97-103. ISSN 1339-3189. 2018.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Kvalita vzdělávacího procesu předmětu Krizový management
Name (in English) The quality of educational process of the subject Crisis Management
Authors KMECOVÁ, Iveta.
Edition Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2018, 1339-3189.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech) Vzdělávací proces; vzdělání; Krizový management; kvalita
Keywords in English Educational process; education; Crisis management; quality
Tags AH, BAK, DIS, ERIH, RIV17, RLZ_a, TIM_a, ZP_MVZ_a, ZP_SOC_a, ZP_STV
Changed by Changed by: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Changed: 17/4/2018 11:21.
Abstract
Příspěvek předkládá názory a postoje studentů na kvalitu vzdělávání předmětu Krizový management. Cílem je zjištění míry spokojenosti s kvalitou výuky a obsahem učiva tohoto předmětu. Provedená analýza vycházela z průzkumu, který byl realizován na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Výzkumným nástrojem byl dotazník. V závěru příspěvku autorka poukazuje na způsoby, které vedou k vyšší efektivitě a kvalitě vzdělávacího procesu.
Abstract (in English)
The paper presents the views and attitudes of students on the quality of education of the course Crisis Management. The aim is to determine the level of satisfaction with the quality of teaching and the content of the subject. The analysis was based on a survey which was carried out at the Technical and Economic University in České Budějovice. The research tool was a questionnaire. At the end of the paper, the author points out ways that lead to higher efficiency and quality of the educational process.
PrintDisplayed: 28/3/2024 16:19