RUŽINSKÁ, Eva. The Analysis of Selected Aspects of Marketing in Educational Institution. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 1, s. 36-46. ISSN 1339-3189. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Analysis of Selected Aspects of Marketing in Educational Institution
Název česky Analýza vybraných aspektů v marketingu ve vzdělávacích institucích
Autoři RUŽINSKÁ, Eva.
Vydání Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2018, 1339-3189.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky marketing; vzdelávací instituce; reflexní SWOT analýza
Klíčová slova anglicky Marketing; educational institutions; reflective SWOT analysis
Štítky ERIH, RIN
Změnil Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 13:02.
Anotace
The aim of the paper is to analyze current trends in marketing schools and other educational institutions to achieve the required quality of education under turbulent conditions of different funding of these organizations by their founders in Slovakia. Marketing research can objectively evaluate the internal environment of educational institutions, the effectiveness of their marketing communications, and the suitability of set marketing objectives. One of the instruments of evaluating effective marketing in educational institutions is a reflexive SWOT analysis that provides a realistic response to school management and complements other evaluation indicators of the conditions for the implementation of the educational process.
Anotace česky
Cílem práce je analyzovat současné trendy v marketingových školách a dalších vzdělávacích institucích pro dosažení požadované kvality vzdělání v turbulentních podmínkách s různým financováním těchto organizací jejich zakladateli na Slovensku. Marketingový výzkum může objektivně zhodnotit vnitřní prostředí vzdělávacích institucí, efektivitu jejich marketingové komunikace a vhodnost stanovených marketingových cílů. Jedním z nástrojů hodnocení efektivního marketingu ve vzdělávacích institucích je reflexní SWOT analýza, která poskytuje realistickou odpověď na řízení školy a doplňuje další hodnotící ukazatele podmínek pro realizaci vzdělávacího procesu.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 09:10