RUŽINSKÁ, Eva. Actual Innovation Trends of the Education of Economic Subjects in Secondary Schools. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 1, s. 25-35. ISSN 1339-3189. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Actual Innovation Trends of the Education of Economic Subjects in Secondary Schools
Název česky Aktuální trendy inovací ve výuce ekonomicky zaměřených předmětů na středních školách
Autoři RUŽINSKÁ, Eva.
Vydání Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2018, 1339-3189.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky ekonomické vzdělávání; inovační procesy; korelační analýza
Klíčová slova anglicky Economic education; innovation processes; correlation analysis
Štítky ERIH, RIN
Změnil Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 10:41.
Anotace
The aim of the paper is to analyze current innovation trends and teaching methods in the teaching of economically oriented subjects at secondary schools, as well as to support mathematical and statistical methods for the acquisition of a response to applied changes in the educational process. Correlational analysis is one of the methods of interference statistics, which is currently one of the advanced mathematical and statistical methods for evaluating empirical research as well as applied innovation trends in the teaching of economic subjects teachers at secondary schools.By using interference statistics, teachers of economic subjects can evaluate the response - satisfaction or dissatisfaction of students with content innovation and learning curricula.
Anotace česky
Cílem příspěvku je analýza aktuálních inovačních trendů a vyučovacích metod ve výuce ekonomicky zaměřených předmětů na středních školách i s podporou matematicko-statistických metod pro potřeby získání odovzvy na aplikované změny v edukačním procesu. Srovnávací analýza je jednou z metod interferenční statistiky, která v současnosti patří mezi pokročilé matematicko-statistické metody pro vyhodnocování empirického výzkumu i oblasti aplikovaných inovačních trendů ve vzdělávání učitelů ekonomických předmětů na středních školách. Použitím interferenční statistiky mohou učitelé ekonomických předmětů hodnotit odezvu - spokojenost či nespokojenost studentů s inovací obsahu a forem vzdělávání ve výuce.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 16:18