ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ a Antónia ŠTENSOVÁ. PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ A JEJICH VZAH K PR FIREM. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 6, s. 97-112. ISSN 1339-3189. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ A JEJICH VZAH K PR FIREM
Název anglicky CUSTOMER 'S PREFERENTIES IN SELECTION OF ACCOMMODATION ESTABLISHMENTS AND THEIR RELATIONSHIP TO THE COMPANY PR
Autoři ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ a Antónia ŠTENSOVÁ.
Vydání Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2017, 1339-3189.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky ubytovací zařízení; preference; dotazování
Klíčová slova anglicky accommodation; preference; questioning
Štítky CER, ERIH, KCRM3, MARK, MAV_a, RIV17, S_MAV
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:01.
Anotace
Cílem článku je určit zákaznické preference ve vztahu k ubytovacím zařízením. Na trhu ubytovacích zařízení panuje vyostřená konkurence, proto je pro majitele těchto zařízení bezpodmínečné nutné poznat preference svých zákazníků. Tyto preference je účelné využívat při tvorbě nových produktů ubytovacích zařízení, inovaci produktů stávajících a také efektivně vedené PR komunikaci.
Anotace anglicky
The aim of the article is to identify customer preferences in relation to accommodation facilities. The market of accommodation facilities is dominated by competition, so it is unconditional for the owners of these facilities to recognize the preferences of their customers. These preferences are expedient to use when creating new accommodation products and upgrading existing products. Preferences are being explored.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 12:58