D
2016
PRACTICAL APPLICATION OF THE METHODOLOGY FOR DETERMINING THE PERFORMANCE OF A COMBINED TRANSPORT TERMINAL
LIŽBETIN, Ján a Ondrej STOPKA
Základní údaje
Originální název
PRACTICAL APPLICATION OF THE METHODOLOGY FOR DETERMINING THE PERFORMANCE OF A COMBINED TRANSPORT TERMINAL
Název česky
Praktická aplikace metodiky stanovení výkonnosti terminálu kombinované dopravy
Vydání
BELGRADE, SERBIA, PROCEEDINGS OF THE THIRD INTERNATIONAL CONFERENCE ON TRAFFIC AND TRANSPORT ENGINEERING (ICTTE), od s. 382-387, 6 s. 2016
Nakladatel
SCIENTIFIC RESEARCH CENTER LTD BELGRADE
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
20104 Transport engineering
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00001465
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
terminály kombinované dopravy; manipulační zařízení; optimalizace; deponování; překládka; intermodální přeprava
Klíčová slova anglicky
combined transport terminals; handling equipment; optimization; storage; reloading; intermodal transport
V originále
This paper deals with the issue of overall performance of combined transport terminals. It is important to take into account the "compatibility" and how it ties with other elements of the terminal so that the transition of the intermodal transport unit over individual elements of the combined transport terminal is as smooth as possible. Practical application of the methodology was verified in the Prerov combined transport terminal which lies on the main railway line number 330 Prerov Breclav, which is part of the second rail transit corridor in Czech Republic. The methodology consists of the optimization of all equipment and components performance in combined transport terminals comprising for example the handling equipment, reloading tracks, storage and reloading areas.
Česky
Tento článek se zabývá otázkou celkové výkonnosti terminálů kombinované dopravy. Je důležité vzít v úvahu "kompatibilitu" jednotlivých prvků a to, jak na sebe prvky navazují. Přechod intermodální přepravní jednotky přes jednotlivé prvky terminálu kombinované dopravy byl mněl být co nejplynulejší. Praktické uplatnění metodiky bylo ověřeno v terminálu kombinované dopravy Přerov, který leží na hlavní železniční trati 330 Přerov - Břeclav, která je součástí druhého železničního tranzitního koridoru v České republice. Metodika spočívá v optimalizaci všech prvků terminálu kombinované dopravy, které zahrnují například manipulační zařízení, překládkové koleje, úložní a překládkové plochy.
Zobrazeno: 22. 11. 2024 19:40