D 2016

PRACTICAL APPLICATION OF THE METHODOLOGY FOR DETERMINING THE PERFORMANCE OF A COMBINED TRANSPORT TERMINAL

LIŽBETIN, Ján a Ondrej STOPKA

Základní údaje

Originální název

PRACTICAL APPLICATION OF THE METHODOLOGY FOR DETERMINING THE PERFORMANCE OF A COMBINED TRANSPORT TERMINAL

Název česky

Praktická aplikace metodiky stanovení výkonnosti terminálu kombinované dopravy

Autoři

LIŽBETIN, Ján (703 Slovensko, garant, domácí) a Ondrej STOPKA (703 Slovensko, domácí)

Vydání

BELGRADE, SERBIA, PROCEEDINGS OF THE THIRD INTERNATIONAL CONFERENCE ON TRAFFIC AND TRANSPORT ENGINEERING (ICTTE), od s. 382-387, 6 s. 2016

Nakladatel

SCIENTIFIC RESEARCH CENTER LTD BELGRADE

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

20104 Transport engineering

Stát vydavatele

Srbsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/16:00001465

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-86-916153-3-8

Klíčová slova česky

terminály kombinované dopravy; manipulační zařízení; optimalizace; deponování; překládka; intermodální přeprava

Klíčová slova anglicky

combined transport terminals; handling equipment; optimization; storage; reloading; intermodal transport

Štítky

Změněno: 11. 1. 2018 09:06, Mgr. Blanka Mikšíková

Anotace

V originále

This paper deals with the issue of overall performance of combined transport terminals. It is important to take into account the "compatibility" and how it ties with other elements of the terminal so that the transition of the intermodal transport unit over individual elements of the combined transport terminal is as smooth as possible. Practical application of the methodology was verified in the Prerov combined transport terminal which lies on the main railway line number 330 Prerov Breclav, which is part of the second rail transit corridor in Czech Republic. The methodology consists of the optimization of all equipment and components performance in combined transport terminals comprising for example the handling equipment, reloading tracks, storage and reloading areas.

Česky

Tento článek se zabývá otázkou celkové výkonnosti terminálů kombinované dopravy. Je důležité vzít v úvahu "kompatibilitu" jednotlivých prvků a to, jak na sebe prvky navazují. Přechod intermodální přepravní jednotky přes jednotlivé prvky terminálu kombinované dopravy byl mněl být co nejplynulejší. Praktické uplatnění metodiky bylo ověřeno v terminálu kombinované dopravy Přerov, který leží na hlavní železniční trati 330 Přerov - Břeclav, která je součástí druhého železničního tranzitního koridoru v České republice. Metodika spočívá v optimalizaci všech prvků terminálu kombinované dopravy, které zahrnují například manipulační zařízení, překládkové koleje, úložní a překládkové plochy.

Přiložené soubory

Lizbetin_-_ICTTE_clanek.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru
Lizbetin_-_ICTTE_obsah_tiraz.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru