KUČERKA, Daniel a Ján KMEC. Modely odborného technického vzdelávania. Edukacja – Technika – Informatyka. Rzeszów: WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO, roč. 20, č. 2, s. 133-139. ISSN 2080-9069. 2017. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Modely odborného technického vzdelávania |
Název česky | Modely odborného technického vzdělávání |
Název anglicky | Models of vocational technical educational |
Autoři | KUČERKA, Daniel a Ján KMEC. |
Vydání | Edukacja – Technika – Informatyka, Rzeszów, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO, 2017, 2080-9069. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | slovenština |
Typ výsledku | Článek v odborném periodiku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Polsko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích |
Klíčová slova česky | Model; technické vzdelávání; odborný výcvik |
Klíčová slova anglicky | Model; technical educational; vocational training |
Štítky | DOP, ERIH, RIV17 |
Změnil | Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 16:20. |
Anotace |
---|
Príspevok sa zaoberá tvorbou modelov odborného výcviku mechanikov nastavovačov. Autori vychádzajú z modelu Lívečka a Kubálka a modifikovaného modelu Mužíka. Na základe týchto modelov sme spracovali model odborného výcviku s využitím interaktívnych didaktických prostriedkov, ktorý bol modifikovaný na model odborného výcviku v podmienkach školy a v podmienkach učňovského strediska v reálnej firme. V uvedených modeloch je ukázaná komunikácia medzi žiakom a učiteľom odborného výcviku. Zároveň je poukázané na výstupy zo vzdelávania na základe ktorých je možné objektívne klasifikovať žiaka. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek se zabývá tvorbou modelů odborného výcviku mechaniků seřízení. Autoři vycházejí z modelu Lívečka a Kubálka a modifikovaného modelu Mužíka. Na základě těchto modelů jsme zpracovali model odborného výcviku s využitím interaktivních didaktických prostředků, který byl modifikován na model odborného výcviku v podmínkách školy a v podmínkách učňovského střediska v reálné firmě. V uvedených modelech je ukázána komunikace mezi žákem a učitelem odborného výcviku. Zároveň je poukázáno na výstupy ze vzdělávání na základě kterých je možné objektivně klasifikovat žáka. |
Anotace anglicky |
---|
The paper deals with the creation of training models for mechanic adjusters. The authors are based on the model of Lívečka and Kubálek and the modified model of Mužík. On the basis of these models, we have developed a model of vocational training using interactive didactic means, which has been modified to the model of vocational training in the conditions of the school and in the conditions of the apprentice centre in the real firm. These models show the communication between the pupil and the training teacher. At the same time, there are shown the learning outcomes on the basis of which students can be classi fied objectively. |
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 21:10