PLACHÝ, Jan. The analysis of implementation options of transverse joints of bitumen sheets. In I. Juhásová-Šenitková. 8th International Scientific Conference BUILDING DEFECTS 2016. Francie: MATEC Web of Conference. s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-2-7598-9012-5. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The analysis of implementation options of transverse joints of bitumen sheets
Název česky Analýza možností provádění příčných spojů asfaltových pásů
Autoři PLACHÝ, Jan (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Francie, 8th International Scientific Conference BUILDING DEFECTS 2016, od s. nestránkováno, 7 s. 2017.
Nakladatel MATEC Web of Conference
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 20101 Civil engineering
Stát vydavatele Francie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/75081431:_____/17:00001172
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-2-7598-9012-5
Klíčová slova česky Asfaltové hydroizolační pásy; asfalt; stanovení odolnosti proti odlupování ve spojích; pevnost v tahu
Klíčová slova anglicky reinforced bitumen sheets for waterproofing; bitumen; determination of peel resistance of joints; tensile strength
Štítky N_PAR, RIV17
Změnil Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 20. 12. 2017 11:19.
Anotace
One of the most frequent sources of faults on flat roofs is a violation of the waterproof layers along the transverse joints between bitumen sheets. This fault is caused by a failure to adhere to the technological methodologies. This paper presents current solutions, as well as a new solutions, for creating such joints. The new solutions are experimentally compared with existing solutions.
Anotace česky
Jeden z častých zdrojů poruch na plochých střechách je porušení hydroizolačního souvrství z asfaltových pásů v příčných spojích. Tato porucha je způsobena nedodržením technologické kázně. Příspěvek se zabývá současnými možnostmi řešení těchto spojů u samolepících asfaltových pásů a předkládá nová řešení. Nové řešení pak experimentálně porovnává se stávajícími řešeními.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 06:11