J
2017
ZPĚTNÁ VAZBA OD OPAKUJÍCÍCH STUDENTŮ ZÁKLADNÍHO KURZU MATEMATIKY
NÁHLÍK, Tomáš and Dana SMETANOVÁ
Basic information
Original name
ZPĚTNÁ VAZBA OD OPAKUJÍCÍCH STUDENTŮ ZÁKLADNÍHO KURZU MATEMATIKY
Name (in English)
FEEDBACK FROM REPETIVE STUDENT OF THE BASIC MATHEMATICS COURSE
Edition
Media4u Magazine, Praha, Ing. Jan Chromý, Ph.D. 2017, 1214-9187
Other information
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
Hodnocení; zpětná vazba; matematika; test nezávislosti.
Keywords in English
Evaluation; feedback; mathematics; test of independence.
V originále
"Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory studentů na výuku předmětu Matematika I na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Výsledky jsou srovnány s výzkumem provedeným před třemi lety. Je prokázáno, že pohlaví respondentů nemá vliv na vnímání obtížnosti matematiky."
In English
"The paper describes the results of a questionare research evaluating the students' opinion on the teaching of Mathematics I at the Institute of Technology and Business in České Budějovice. The results are compared with research done three years ago. There is proved that the gender of the respondents does not affect the perception of the difficulty of mathematics."
Displayed: 9/11/2024 02:33