MARTÍŠKOVÁ, Petra. PERSONIFIKACE PRODUKTU JAKO ZPŮSOB NAVÁZÁNÍ AUTENTIČTĚJŠÍHO VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM (PERSONIFICATION OF THE PRODUCT AS A WAY TO ESTABLISH MORE AUTHENTIC RELATIONSHIPS WITH CUSTOMERS). Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., vol. 5, No 3, p. 55-71. ISSN 1339-3189. 2017. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{40141, author = {Martíšková, Petra}, article_location = {Prešov}, article_number = {3}, keywords = {personification; marketing communication campaign; CRM; Facebook; YouTube; Instagram; Fidorka biscuit; Mondelez International}, language = {cze}, issn = {1339-3189}, journal = {Mladá veda}, title = {PERSONIFIKACE PRODUKTU JAKO ZPŮSOB NAVÁZÁNÍ AUTENTIČTĚJŠÍHO VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM}, volume = {5}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 40141 AU - Martíšková, Petra PY - 2017 TI - PERSONIFIKACE PRODUKTU JAKO ZPŮSOB NAVÁZÁNÍ AUTENTIČTĚJŠÍHO VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM JF - Mladá veda VL - 5 IS - 3 SP - 55-71 EP - 55-71 PB - Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. SN - 13393189 KW - personification KW - marketing communication campaign KW - CRM KW - Facebook KW - YouTube KW - Instagram KW - Fidorka biscuit KW - Mondelez International N2 - Navazování a rozvíjení vztahů se zákazníky je důležitou a neoddělitelnou součástí marketingového managementu. Tato snaha by měla být relevantní vůči cílové skupině a kvůli vzbuzení patřičné odezvy by měla být něčím zajímavá. Předkládaný článek představuje případovou studii, jež byla vytvořena na principech obsahové analýzy, a ukazuje na konkrétním příkladu netradiční přístup při budování vztahů se zákazníky, které je založeno na personifikaci produktu – čokooplatky Fidorky v různých příchutích od společnosti Mondelez International. Příklad analyzuje marketingovou komunikační kampaň v online prostředí, konkrétně prostřednictvím speciální webové stránky v podobě microsite a profilů na sociálních sítích Facebook, YouTube a Instagram. ER -
MARTÍŠKOVÁ, Petra. PERSONIFIKACE PRODUKTU JAKO ZPŮSOB NAVÁZÁNÍ AUTENTIČTĚJŠÍHO VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM (PERSONIFICATION OF THE PRODUCT AS A WAY TO ESTABLISH MORE AUTHENTIC RELATIONSHIPS WITH CUSTOMERS). \textit{Mladá veda}. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., vol.~5, No~3, p.~55-71. ISSN~1339-3189. 2017.
|