DOBIÁŠ, Václav. ROZDÍLY V DIGITÁLNÍ GRAMOTNOSTI MEZI JEDNOTLIVÝMI SOCIÁLNÍMI VRSTVAMI ADOLESCENTŮ KONČÍCÍCH ZÁKLADNÍ ŠKOLU. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 4, s. 18-26. ISSN 1339-3189. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ROZDÍLY V DIGITÁLNÍ GRAMOTNOSTI MEZI JEDNOTLIVÝMI SOCIÁLNÍMI VRSTVAMI ADOLESCENTŮ KONČÍCÍCH ZÁKLADNÍ ŠKOLU
Název anglicky DIFFERENCES IN DIGITAL LITERACY BETWEEN DIFFERENT SOCIAL CLASSES OF ADOLESCENTS ENDING PRIMARY SCHOOL
Autoři DOBIÁŠ, Václav.
Vydání Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2017, 1339-3189.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky Neurčitý integrál; iracionální funkce odmocninové funkce
Klíčová slova anglicky Digital literacy; social exclusion; adolescent
Štítky ERIH, RIV17, SOK_a
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 14:43.
Anotace
Na základě kvalitativních dat článek popisuje rozdíly ve schopnostech a dovednostech v jednotlivých oblastech digitální gramotnosti mezi adolescenty spadajícími do majority a jejich sociálně znevýhodněnými kolegy.
Anotace anglicky
On the basis of qualitative data, the article describes the differences in skills and abilities in the various areas of digital literacy among adolescents belonging to the majority and their socially disadvantaged colleagues.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 16:02