2017
A Code of Ethics as an Organizational Management Tool and its Use in the Czech Republic
CAHA, Zdeněk a Jan URBANZákladní údaje
Originální název
A Code of Ethics as an Organizational Management Tool and its Use in the Czech Republic
Název česky
Etický kodex jako nástroj organizačního managementu a jeho využití v České republice
Autoři
CAHA, Zdeněk (203 Česká republika, domácí) a Jan URBAN (203 Česká republika, domácí)
Vydání
first. Lüdenscheid, Germany, 112 s. 2017
Nakladatel
RAM-Verlag
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/17:00001055
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-3-942303-50-7
Klíčová slova česky
etický kodex; nástroj organizačního řízení; Česká republika
Klíčová slova anglicky
code of Ethics; organizational management tool; Czech republic
Změněno: 21. 8. 2017 08:36, Hana Dlouhá
V originále
The aim of this publication is to introduce, analyse and evaluate the main principles behind the creation, promotion and enforcement of a code of Ethics within an organization. A partial aim is to determine how widespread this management tool is among Czech companies, including the differences in its application in various types of companies.
Česky
Cílem této publikace je představit, analyzovat a zhodnotit hlavní principy tvorby, propagace a prosazování etického kodexu v rámci organizace. Částečným cílem je určit, jak je tento nástroj řízení rozšířen mezi českými společnosti, včetně rozdílu v jeho uplatnění v různých typech podnicích.