CAHA, Zdeněk a Jan URBAN. A Code of Ethics as an Organizational Management Tool and its Use in the Czech Republic. first. Lüdenscheid, Germany: RAM-Verlag, 2017. 112 s. ISBN 978-3-942303-50-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název A Code of Ethics as an Organizational Management Tool and its Use in the Czech Republic
Název česky Etický kodex jako nástroj organizačního managementu a jeho využití v České republice
Autoři CAHA, Zdeněk (203 Česká republika, domácí) a Jan URBAN (203 Česká republika, domácí).
Vydání first. Lüdenscheid, Germany, 112 s. 2017.
Nakladatel RAM-Verlag
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/75081431:_____/17:00001055
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-3-942303-50-7
Klíčová slova česky etický kodex; nástroj organizačního řízení; Česká republika
Klíčová slova anglicky code of Ethics; organizational management tool; Czech republic
Štítky KEM2, RIV17
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 21. 8. 2017 08:36.
Anotace
The aim of this publication is to introduce, analyse and evaluate the main principles behind the creation, promotion and enforcement of a code of Ethics within an organization. A partial aim is to determine how widespread this management tool is among Czech companies, including the differences in its application in various types of companies.
Anotace česky
Cílem této publikace je představit, analyzovat a zhodnotit hlavní principy tvorby, propagace a prosazování etického kodexu v rámci organizace. Částečným cílem je určit, jak je tento nástroj řízení rozšířen mezi českými společnosti, včetně rozdílu v jeho uplatnění v různých typech podnicích.
VytisknoutZobrazeno: 20. 6. 2021 13:57