SOMR, Miroslav a Lenka HRUŠKOVÁ. Filozofie vzdělávání. In Vladimír Jůva. Výchova, vzdělávání a výzvy nové doby. Brno: Paido. s. 70-85. ISBN 978-80-7315-258-1. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Filozofie vzdělávání
Název anglicky PHILOSOPHY OF EDUCATION
Autoři SOMR, Miroslav (203 Česká republika, domácí) a Lenka HRUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, Výchova, vzdělávání a výzvy nové doby, od s. 70-85, 16 s. 2016.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00001045
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-7315-258-1
Klíčová slova česky dynamika vyučovacího procesu; dialektika stability a dynamičnosti; objektivní a subjektivní pozice žáka; negace chyb a omylů; relativní stálost; proměnná mnohotvárnost
Klíčová slova anglicky dynamics of the teaching process; dialectics of stability and dynamism; objective and subjective position of the pupil; negation of mistakes and errors; relative stability; variable diversity
Štítky OBC, RIV17
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 9. 8. 2017 07:41.
Anotace
Zdůrazněný princip dynamiky vyučovacího procesu neustálou aktualizací poznatků a vědomostí, poznáváním rozporů napomáhá v jeho průběhu realizovat princip jednoty teorie a praxe. Právě v pedagogice dochází ke spojování reálného a budoucího s oblastí lidského poznání na úrovni „myšlené konkretizace“ i „reálného konkrétního“.
Anotace anglicky
The pronounced principle of the dynamics of the teaching process helps to implement in its course a principle of unity of theory and practice through a continuous update of knowledge and understanding, cognition of the contradictions. It is in pedagogy where the current and the future become associated with the areas of human knowledge at the level of "thinking concretization" and "real concreteness".
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 10:56