2016
New values as the basis for innovation
ZOTOVA, A. S., V. V. MANTULENKO, N. I. KRASKOVA, A. G. KISLAV, Zuzana ROWLAND et. al.Základní údaje
Originální název
New values as the basis for innovation
Název česky
Nové hodnoty jako základ pro inovace
Autoři
ZOTOVA, A. S. (643 Rusko), V. V. MANTULENKO (643 Rusko), N. I. KRASKOVA (643 Rusko), A. G. KISLAV (643 Rusko) a Zuzana ROWLAND (203 Česká republika, domácí)
Vydání
International Journal of Economic Perspectives, Turecko, International Economic Society, 2016, 1307-1637
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Turecko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00001009
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
inovace; podnikání; podnikatelské hodnoty; globalizace
Klíčová slova anglicky
innovation; entrepreneurship; entrepreneurial values; globalization
Změněno: 27. 4. 2017 09:35, Hana Dlouhá
V originále
The readiness to changes is a key feature of the modern business in the conditions of innovative economy, which defines the basic values of the entrepreneurship and should become one of the most important orientation in the business world. For the Russian market, as part of the global economy, this phenomenon is relevant too, and it requires some changes for the traditional approach to business. The aim of the article is to represent some approaches to the phenomenon of entrepreneurship and the modern business values as the basis for the innovative economy development. The result of the research work is the set of the most significant values of the entrepreneurship that was discovered and analyzed.
Česky
Připravenost na změny je klíčovým rysem moderního podnikání v podmínkách inovativní ekonomiky, která definuje základní hodnoty podnikání a měla by se stát jednou z nejdůležitějších orientací v obchodním světě. Pro ruský trh, jako část globální ekonomiky, je tento jev také důležitý. a vyžaduje určité změny v tradičním přístupu k podnikání. Cílem tohoto článku je představit některé přístupy k fenoménu podnikání a moderním obchodním hodnotám jako základ pro rozvoj inovačního hospodářství. Výsledkem výzkumu je sada nejvýznamnějších hodnot podnikání, které byly objeveny a analyzovány.