2009
Odborná praxe jako integrální součást studia v rakouském sektoru Fachhochshulen
CAHA, ZdeněkZákladní údaje
Originální název
Odborná praxe jako integrální součást studia v rakouském sektoru Fachhochshulen
Název anglicky
Professional experience as an integral part of studies in education Fachhochschule programes
Autoři
CAHA, Zdeněk (203 Česká republika, garant)
Vydání
Littera Scripta, České Budějovice, VŠTE v Českých Budějovicích, 2009, 1802-503X
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/09:00000140
Klíčová slova anglicky
Fachhochschulen in Austria; professional experience; worker student placement; study programm; experience preparation; experience evaluation; experience reflection
Změněno: 19. 4. 2010 08:32, Mgr. Lenka Bejlková
V originále
Odborné praxe je nedílnou součástí studia v rámci vzdělávání Fachhochschule a tato zkušenost představuje tak dominantní a specifický ryse tohoto typu akademických studií. Předložený příspěvek upozorňuje na klíčové aspekty odborné praxe, také se zabývá jeho přípravou a poskytováním volných pracovních míst studentům na stážích. Další věcí, tento článek je zaměřen na upevnění profesionálních zkušeností, pokud jde o kvalitu, stážisté poskytují poradenství vycházející z profesní zkušenosti, způsoby hodnocení odborné praxe a zkušeností reflexe prostřednictvím svého hodnocení.
Anglicky
The professional experience is an integral part of studies in education Fachhochschule programmes and this experience represents both dominant and specific feature of this academic studies type. The submitted contribution draws attention to the key aspects of the professional experience, also it deals with its preparation and providing trainee students with vacancies. The next things this article focuses on are consolidating the professional experiences in respect of quality, the interns guidance during their professional experience, assessment ways of professional experience and the experience reflection through its evaluation.