J 2009

Odborná praxe jako integrální součást studia v rakouském sektoru Fachhochshulen

CAHA, Zdeněk

Základní údaje

Originální název

Odborná praxe jako integrální součást studia v rakouském sektoru Fachhochshulen

Název anglicky

Professional experience as an integral part of studies in education Fachhochschule programes

Autoři

CAHA, Zdeněk (203 Česká republika, garant)

Vydání

Littera Scripta, České Budějovice, VŠTE v Českých Budějovicích, 2009, 1802-503X

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/09:00000140

Klíčová slova anglicky

Fachhochschulen in Austria; professional experience; worker student placement; study programm; experience preparation; experience evaluation; experience reflection

Štítky

Změněno: 19. 4. 2010 08:32, Mgr. Lenka Bejlková

Anotace

V originále

Odborné praxe je nedílnou součástí studia v rámci vzdělávání Fachhochschule a tato zkušenost představuje tak dominantní a specifický ryse tohoto typu akademických studií. Předložený příspěvek upozorňuje na klíčové aspekty odborné praxe, také se zabývá jeho přípravou a poskytováním volných pracovních míst studentům na stážích. Další věcí, tento článek je zaměřen na upevnění profesionálních zkušeností, pokud jde o kvalitu, stážisté poskytují poradenství vycházející z profesní zkušenosti, způsoby hodnocení odborné praxe a zkušeností reflexe prostřednictvím svého hodnocení.

Anglicky

The professional experience is an integral part of studies in education Fachhochschule programmes and this experience represents both dominant and specific feature of this academic studies type. The submitted contribution draws attention to the key aspects of the professional experience, also it deals with its preparation and providing trainee students with vacancies. The next things this article focuses on are consolidating the professional experiences in respect of quality, the interns guidance during their professional experience, assessment ways of professional experience and the experience reflection through its evaluation.