2014
KOMPARACE E-LEARNINGU SE STANDARDNÍ PREZENČNÍ VÝUKOU NA TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLE
HRUŠKOVÁ, LenkaBasic information
Original name
KOMPARACE E-LEARNINGU SE STANDARDNÍ PREZENČNÍ VÝUKOU NA TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLE
Name (in English)
COMPARISON OF E-LEARNING WITH STANDARD ATTENDANCE TEACHING AT TECHNICAL UNIVERSITY
Authors
HRUŠKOVÁ, Lenka (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Journal of Technology and Information Education, Palacký University in Olomouc, Časopis pro technickou a informační výchovu, 2014, 1803-6805
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Article in a journal
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
RIV identification code
RIV/75081431:_____/14:00001002
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
e-learning; standardní prezenční výuka; odborný jazyk; gender; technické a ekonomické studijní programy
Keywords in English
e-learning; traditional teaching; specialized language; gender; technical; economic study programs
Changed: 24/4/2017 11:46, Hana Dlouhá
V originále
Studie se věnuje úspěšnosti e-learningu ve vysokoškolském vzdělávání vzhledem ke standardní prezenční výuce. Cílem článku je přispět k současné diskusi o významu a hodnocení digitálních technologií ve studiu vysokoškolských studentů. Prostřednictvím empirického šetření hledá odpověď na otázku, zdali je vhodnější u studentů bakalářského studia užít v odborné cizojazyčné výuce e-learning nebo standardní prezenční výuku, zda je elearning v odborné cizojazyčné výuce stejně úspěšný pro muže i ženy nebo jestli existuje korelace mezi e-learningem a studijními obory.