J 2014

KOMPARACE E-LEARNINGU SE STANDARDNÍ PREZENČNÍ VÝUKOU NA TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLE

HRUŠKOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

KOMPARACE E-LEARNINGU SE STANDARDNÍ PREZENČNÍ VÝUKOU NA TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLE

Název anglicky

COMPARISON OF E-LEARNING WITH STANDARD ATTENDANCE TEACHING AT TECHNICAL UNIVERSITY

Autoři

HRUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Journal of Technology and Information Education, Palacký University in Olomouc, Časopis pro technickou a informační výchovu, 2014, 1803-6805

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/14:00001002

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

e-learning; standardní prezenční výuka; odborný jazyk; gender; technické a ekonomické studijní programy

Klíčová slova anglicky

e-learning; traditional teaching; specialized language; gender; technical; economic study programs

Štítky

Změněno: 24. 4. 2017 11:46, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

Studie se věnuje úspěšnosti e-learningu ve vysokoškolském vzdělávání vzhledem ke standardní prezenční výuce. Cílem článku je přispět k současné diskusi o významu a hodnocení digitálních technologií ve studiu vysokoškolských studentů. Prostřednictvím empirického šetření hledá odpověď na otázku, zdali je vhodnější u studentů bakalářského studia užít v odborné cizojazyčné výuce e-learning nebo standardní prezenční výuku, zda je elearning v odborné cizojazyčné výuce stejně úspěšný pro muže i ženy nebo jestli existuje korelace mezi e-learningem a studijními obory.