2014
KOMPARACE E-LEARNINGU SE STANDARDNÍ PREZENČNÍ VÝUKOU NA TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLE
HRUŠKOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
KOMPARACE E-LEARNINGU SE STANDARDNÍ PREZENČNÍ VÝUKOU NA TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLE
Název anglicky
COMPARISON OF E-LEARNING WITH STANDARD ATTENDANCE TEACHING AT TECHNICAL UNIVERSITY
Autoři
HRUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Journal of Technology and Information Education, Palacký University in Olomouc, Časopis pro technickou a informační výchovu, 2014, 1803-6805
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/14:00001002
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
e-learning; standardní prezenční výuka; odborný jazyk; gender; technické a ekonomické studijní programy
Klíčová slova anglicky
e-learning; traditional teaching; specialized language; gender; technical; economic study programs
Změněno: 24. 4. 2017 11:46, Hana Dlouhá
V originále
Studie se věnuje úspěšnosti e-learningu ve vysokoškolském vzdělávání vzhledem ke standardní prezenční výuce. Cílem článku je přispět k současné diskusi o významu a hodnocení digitálních technologií ve studiu vysokoškolských studentů. Prostřednictvím empirického šetření hledá odpověď na otázku, zdali je vhodnější u studentů bakalářského studia užít v odborné cizojazyčné výuce e-learning nebo standardní prezenční výuku, zda je elearning v odborné cizojazyčné výuce stejně úspěšný pro muže i ženy nebo jestli existuje korelace mezi e-learningem a studijními obory.
Anglicky
The study examines the successfulness of e-learning in article is to contribute to the current discussion on the significance and evaluation of digital technologies in the university students studies. Through an empirical research it seeks the answer to the question whether it is more appropriate to use e-learning or standard full-time classes for students of a bachelor’s degree programme in the teaching of specialized subjects in a foreign language, whether e-learning is equally successful for males and females in the teaching of specialized subjects in a foreign language or whether there is a correlation between e-learning and fields of studies.