Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{36741, author = {Hrušková, Lenka}, article_location = {Palacký University in Olomouc}, article_number = {Issue 2}, keywords = {e-learning; traditional teaching; specialized language; gender; technical; economic study programs}, language = {cze}, issn = {1803-6805}, journal = {Journal of Technology and Information Education}, title = {KOMPARACE E-LEARNINGU SE STANDARDNÍ PREZENČNÍ VÝUKOU NA TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLE}, volume = {Volume 6}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 36741 AU - Hrušková, Lenka PY - 2014 TI - KOMPARACE E-LEARNINGU SE STANDARDNÍ PREZENČNÍ VÝUKOU NA TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLE JF - Journal of Technology and Information Education VL - Volume 6 IS - Issue 2 SP - 122-132 EP - 122-132 PB - Časopis pro technickou a informační výchovu SN - 18036805 KW - e-learning KW - traditional teaching KW - specialized language KW - gender KW - technical KW - economic study programs N2 - Studie se věnuje úspěšnosti e-learningu ve vysokoškolském vzdělávání vzhledem ke standardní prezenční výuce. Cílem článku je přispět k současné diskusi o významu a hodnocení digitálních technologií ve studiu vysokoškolských studentů. Prostřednictvím empirického šetření hledá odpověď na otázku, zdali je vhodnější u studentů bakalářského studia užít v odborné cizojazyčné výuce e-learning nebo standardní prezenční výuku, zda je elearning v odborné cizojazyčné výuce stejně úspěšný pro muže i ženy nebo jestli existuje korelace mezi e-learningem a studijními obory. ER -
HRUŠKOVÁ, Lenka. KOMPARACE E-LEARNINGU SE STANDARDNÍ PREZENČNÍ VÝUKOU NA TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLE. \textit{Journal of Technology and Information Education}. Palacký University in Olomouc: Časopis pro technickou a informační výchovu, 2014, Volume 6, Issue 2, s.~122-132. ISSN~1803-6805.
|