J 2014

KOMPARACE E-LEARNINGU SE STANDARDNÍ PREZENČNÍ VÝUKOU NA TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLE

HRUŠKOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

KOMPARACE E-LEARNINGU SE STANDARDNÍ PREZENČNÍ VÝUKOU NA TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLE

Název anglicky

COMPARISON OF E-LEARNING WITH STANDARD ATTENDANCE TEACHING AT TECHNICAL UNIVERSITY

Autoři

HRUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Journal of Technology and Information Education, Palacký University in Olomouc, Časopis pro technickou a informační výchovu, 2014, 1803-6805

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/14:00001002

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

e-learning; standardní prezenční výuka; odborný jazyk; gender; technické a ekonomické studijní programy

Klíčová slova anglicky

e-learning; traditional teaching; specialized language; gender; technical; economic study programs

Štítky

ERIH, KCRM6, RIV16
Změněno: 24. 4. 2017 11:46, Hana Dlouhá

Anotace

ORIG EN

V originále

Studie se věnuje úspěšnosti e-learningu ve vysokoškolském vzdělávání vzhledem ke standardní prezenční výuce. Cílem článku je přispět k současné diskusi o významu a hodnocení digitálních technologií ve studiu vysokoškolských studentů. Prostřednictvím empirického šetření hledá odpověď na otázku, zdali je vhodnější u studentů bakalářského studia užít v odborné cizojazyčné výuce e-learning nebo standardní prezenční výuku, zda je elearning v odborné cizojazyčné výuce stejně úspěšný pro muže i ženy nebo jestli existuje korelace mezi e-learningem a studijními obory.

Anglicky

The study examines the successfulness of e-learning in article is to contribute to the current discussion on the significance and evaluation of digital technologies in the university students studies. Through an empirical research it seeks the answer to the question whether it is more appropriate to use e-learning or standard full-time classes for students of a bachelor’s degree programme in the teaching of specialized subjects in a foreign language, whether e-learning is equally successful for males and females in the teaching of specialized subjects in a foreign language or whether there is a correlation between e-learning and fields of studies.
Zobrazeno: 18. 10. 2024 17:45