JAMBAL, Tsolmon a Sarantuya JIGJIDDORJ. Perception of the customer service of Škoda: comparative perspective of car dealers in China and Czech Republic. In Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe. China. s. 51-58. ISBN 978-7-5103-1428-5. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Perception of the customer service of Škoda: comparative perspective of car dealers in China and Czech Republic
Autoři JAMBAL, Tsolmon a Sarantuya JIGJIDDORJ.
Vydání China, Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe, od s. 51-58, 8 s. 2016.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Čína
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-7-5103-1428-5
Klíčová slova česky Chování zákazníků; věrnost; kultura; kvalita služeb
Klíčová slova anglicky Customer behavior; loyalty; culture; quality of service
Štítky KEM7
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 24. 3. 2017 10:16.
Anotace
The service centers providing essential information on the product and services of any organization serves as a face and plays significant role in the purchase decision-making. Moreover, the moment of the truth felt upon entrance is essential and the meeting the demand of the customer is priority for any organization. Thus, organizations should use external review or observation to improve the service quality and to identify the behavior of the customer for further improvements and to increase the profit. The current study was conducted to compare the service, sales and customer behavior at the Škoda official sales branches in Beijing and České Budějovice using qualitative methods and proposed the recommendations for the further improvement.
Anotace česky
Servisní střediska, která poskytují základní informace o produktu a službách, slouží jako vizitka každé organizace a hrají významnou roli v obchodním rozhodování. Splnění požadavků zákazníka je prioritou pro každou organizaci. Proto by organizace měly použít externí přezkoumání nebo pozorování ke zlepšení kvality služeb, k moderování chování zákazníka s cílem dalšího zlepšení služeb, a tím i zvýšení zisku. Současná studie byla zaměřena na srovnání služeb, prodeje a zákaznického chování oficiálních prodejních poboček podniku Škoda v Pekingu a Českých Budějovicích s využitím kvalitativní metody a návrhem doporučení pro další zlepšení.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 15:13