D
2016
Perception of Chinese brands in the Czech Republic
SLABÁ, Marie
Základní údaje
Originální název
Perception of Chinese brands in the Czech Republic
Název česky
Vnímání čínských značek v České republice
Vydání
China, Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe, od s. 21-29, 9 s. 2016
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
značka; vnímání značky; čínské značky
Klíčová slova anglicky
brand; brand perception; Chinese brands
Štítky
A_IBW,
A_MAM,
IBW,
IBW_H,
KCRM7,
MAK,
MAM_1,
MAM_1a,
MAM_2,
MAM_2a,
MARK,
MAZ,
S_MAM
V originále
China has been considered as the largest growing market in the world for several years. Lots of foreign companies have been attracted by this market and have been tried to be successful with their world known brand at the Chinese market. On the other hand the Chinese companies have tried to benefit from the new open door policy and they have tried to launch their Chinese brands to foreign markets. This article focuses on brand awareness and brand perception of Chinese brands in the Czech Republic. Author established three research hypotheses that were tested by chi-square test.
Česky
Čína je považována za největší rostoucí trh na světě již několik let. Celá řada zahraničních firem považuje tento trh za atraktivní a pokouší se svými světoznámými značkami na čínském trhu uspět. Na druhé straně se však také čínské společnosti pokouší těžit z nové open-door politiky a snaží se uspět s čínskými značkami na trzích mezinárodních. Tento článek se zaměřuje na povědomí a znalost čínských značek a vnímání čínských značek v České republice. Autorka si stanovila tři výzkumné hypotézy, které byly testovány chi-kvadrát testem.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 02:56