2016
Consumer Attitudes towards Brands in Relation to Price
WEBEROVÁ, Dagmar a Lenka LIŽBETINOVÁZákladní údaje
Originální název
Consumer Attitudes towards Brands in Relation to Price
Název česky
Postoje spotřebitelů k značkám ve vztahu k ceně
Autoři
WEBEROVÁ, Dagmar (203 Česká republika) a Lenka LIŽBETINOVÁ (703 Slovensko, garant, domácí)
Vydání
Milan, Italy, Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: Regional Development to Global Economic Growth, od s. 1850-1857, 8 s. 2016
Nakladatel
International Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Itálie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00000956
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-0-9860419-6-9
Klíčová slova česky
postoj; značka; price; respondenti
Klíčová slova anglicky
attitude; brand; price; respondents
Změněno: 28. 2. 2017 15:18, Hana Dlouhá
V originále
The objective of this paper is to evaluate buying behavior and consumer preferences of consumers in the Czech Republic according to the attributes of price and brands. The evaluation is based on data obtained from primary research focused on the behavior and preferences of consumers to brands. In addition, these results are compared with the outcomes of the same oriented research conducted in the Slovak Republic. In the Czech Republic, research was carried out through a questionnaire survey and structured interviews during October and November of 2014. This article provides a more detailed view with respect to specific structures of the Czech consumers.
Česky
Cílem tohoto příspěvku je zhodnotit nákupní chování a spotřebitelských preferencí spotřebitelů v České republice v souladu s atributy cen a značek. Hodnocení je založeno na údajích získaných z primárního výzkumu zaměřeného na chování a preferencích spotřebitelů ke značkám. Kromě toho jsou tyto výsledky jsou porovnány s výsledky stejného orientovaného výzkumu prováděného ve Slovenské republice. V České republice výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření a řízených rozhovorů v průběhu října a listopadu 2014. Tento článek poskytuje podrobnější pohled s ohledem na specifické struktury českých spotřebitelů.