D 2016

Managing Attitudes of Consumers towards Brands and Quality

LIŽBETINOVÁ, Lenka a Dagmar WEBEROVÁ

Základní údaje

Originální název

Managing Attitudes of Consumers towards Brands and Quality

Název česky

Řízení postojů spotŕebitelů vzhledem k značkám a kvalitě

Autoři

LIŽBETINOVÁ, Lenka (703 Slovensko, domácí) a Dagmar WEBEROVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Milan, Italy, Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: Regional Development to Global Economic Growth, od s. 2147-2154, 8 s. 2016

Nakladatel

Internationa Business Information Management Association

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Itálie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/75081431:_____/16:00000955

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-0-9860419-6-9

Klíčová slova česky

chování spotřebitelů; spotřebitel; značky; vnímání značky; kvalita

Klíčová slova anglicky

consumer behavior; consumer; brand; brand perception; quality

Štítky

Změněno: 28. 2. 2017 15:18, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

The purpose of this article is to evaluate attitudes and preferences of consumers in the Czech Republic in relation to quality perception of domestic and foreign brands. Results presented are compared to the outcomes of a similar research study carried out in the Slovak Republic. In this article, partial outcomes of primary research focused on attitudes and preferences of Czech consumers in relation to attributes, such as price, quality, product information, and preferences of domestic products, are presented. This primary research was conducted in the Czech Republic in the period of October and November of 2014 and respondents were approached via an electronic questionnaire and personal interviews. This article presents a more detailed with respect to specific structures of consumers in the Czech Republic.

Česky

Účelem tohoto článku je zhodnotit postoje a preference spotřebitelů v České republice ve vztahu ke kvalitě vnímání tuzemských i zahraničních značek. Prezentované výsledky jsou porovnány s výsledky obdobné výzkumné studie prováděné ve Slovenské republice. V tomto článku, dílčí výsledky primárního výzkumu zaměřeného na postoje a preferencí českých spotřebitelů ve vztahu k atributům, jako je cena, kvalita, informace o produktech a preference domácích výrobků, jsou prezentovány. Tento primární výzkum byl proveden v České republice v období října a listopadu 2014 a bylo realizován prostřednictvím elektronického dotazníku a osobních pohovorů. Tento článek představuje detailnější pohled na specifické struktury spotřebitelů v České republice.