D
2016
Employees Teaching Strategy from the Perspective of Gender Differences
HRUŠKOVÁ, Lenka and Gabriela MÁDLOVÁ
Basic information
Original name
Employees Teaching Strategy from the Perspective of Gender Differences
Name in Czech
STRATEGIE VYUČOVÁNÍ Z POHLEDU GENDEROVÉ DIFERENCIACE
Authors
HRUŠKOVÁ, Lenka (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Gabriela MÁDLOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
Anglie, Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth, p. 3059-3063, 5 pp. 2016
Publisher
International Business Information Management Association (IBIMA)
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/75081431:_____/16:00000932
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
gender; genderová identita; strategie vyučování; kompetitivními a kooperativními a individualistickými; učební styl.
Keywords in English
gender identity; teaching strategies; learning style; corporate education
V originále
The article deals with gender differences (in terms of gender identity and learning styles) during corporate training. These gender differences are correlated with different instructional strategies: by competitive, cooperative and individualistic.
In Czech
Příspěvek zabývá problematikou mezipohlavních rozdílů (v oblasti gender identity a učebních stylů) vzhledem k období adolescence. Tyto mezipohlavní rozdíly jsou dány do souvislosti s různými vyučovacími strategiemi: kompetitivními, kooperativními a individualistickými.
Displayed: 9/11/2024 20:01