D 2016

Employees Teaching Strategy from the Perspective of Gender Differences

HRUŠKOVÁ, Lenka a Gabriela MÁDLOVÁ

Základní údaje

Originální název

Employees Teaching Strategy from the Perspective of Gender Differences

Název česky

STRATEGIE VYUČOVÁNÍ Z POHLEDU GENDEROVÉ DIFERENCIACE

Autoři

HRUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, domácí) a Gabriela MÁDLOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Anglie, Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth, od s. 3059-3063, 5 s. 2016

Nakladatel

International Business Information Management Association (IBIMA)

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/16:00000932

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-0-9860419-8-3

Klíčová slova česky

gender; genderová identita; strategie vyučování; kompetitivními a kooperativními a individualistickými; učební styl.

Klíčová slova anglicky

gender identity; teaching strategies; learning style; corporate education

Štítky

KCEM6, RIV16, SCOPUS
Změněno: 7. 4. 2017 11:17, Hana Dlouhá

Anotace

ORIG CZ

V originále

The article deals with gender differences (in terms of gender identity and learning styles) during corporate training. These gender differences are correlated with different instructional strategies: by competitive, cooperative and individualistic.

Česky

Příspěvek zabývá problematikou mezipohlavních rozdílů (v oblasti gender identity a učebních stylů) vzhledem k období adolescence. Tyto mezipohlavní rozdíly jsou dány do souvislosti s různými vyučovacími strategiemi: kompetitivními, kooperativními a individualistickými.
Zobrazeno: 15. 11. 2024 10:11