D
2016
Employees Teaching Strategy from the Perspective of Gender Differences
HRUŠKOVÁ, Lenka a Gabriela MÁDLOVÁ
Základní údaje
Originální název
Employees Teaching Strategy from the Perspective of Gender Differences
Název česky
STRATEGIE VYUČOVÁNÍ Z POHLEDU GENDEROVÉ DIFERENCIACE
Autoři
HRUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, domácí) a Gabriela MÁDLOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Anglie, Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth, od s. 3059-3063, 5 s. 2016
Nakladatel
International Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00000932
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
gender; genderová identita; strategie vyučování; kompetitivními a kooperativními a individualistickými; učební styl.
Klíčová slova anglicky
gender identity; teaching strategies; learning style; corporate education
V originále
The article deals with gender differences (in terms of gender identity and learning styles) during corporate training. These gender differences are correlated with different instructional strategies: by competitive, cooperative and individualistic.
Česky
Příspěvek zabývá problematikou mezipohlavních rozdílů (v oblasti gender identity a učebních stylů) vzhledem k období adolescence. Tyto mezipohlavní rozdíly jsou dány do souvislosti s různými vyučovacími strategiemi: kompetitivními, kooperativními a individualistickými.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 03:07