J 2016

Literary device within vocational training

KUČERKA, Daniel, Ivana ŠMÍDOVÁ a Henryk NOGA

Základní údaje

Originální název

Literary device within vocational training

Název česky

Literární pomůcky v odborné výcviku

Autoři

KUČERKA, Daniel, Ivana ŠMÍDOVÁ a Henryk NOGA

Vydání

WSEAS Transactions on Advances in Engineering Education, 2016, 2224-3410

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

barvení vlasů; profil absolventa; organizace studia; role učitele praktického vyučování; učební pomůcky

Klíčová slova anglicky

hair dye; graduate profile; organization studies; role of the teacher of practical education; teaching aids

Štítky

Změněno: 15. 2. 2017 09:56, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

This article is aimed at the creation of literary devices. Readers states in training methodology that is being essential practical skill and expertise. It also describes a literary guide for specialized training of the field Hairdresser. Furthermore, Hairdressing industry as a whole, the characteristics of the subject of training and graduate profile. is It deal with the personality and the role of teachers of practical education. It explain to you the importance of literary devices and characterize educational resources. The practical part contains auxiliary teaching material, which includes information on the hair dye. There are different technological methods described hair coloring unit. I work I have added photographs and survey research using questionnaire. Results of the survey show that the materials currently used in practical education are inadequate. Furthermore, the relationship of teachers to individual students should also improve , teachers should pay individual attention to their students.

Česky

Tento článek je zaměřen na vytvoření literárních pomůcek. Čtenáři se uvádí do metodiky odborného výcviku, která je podstatná pro praktické dovednosti a znalosti. Také popisuje literární pomůcku pro obor kadeřník. Kromě toho popisuje obor kadeřník jako celek, charakterizuje předmět odborný výcvik a profil absolventa. Jak se postavit k osobnosti a rolím učitelů praktického vyučování. Tu je přiblížen význam literární pomůcky a charakterizovany vzdělávací prostředky. Praktická část obsahuje pomocné výukový materiál, který obsahuje informace o barvení vlasů. Existují různé technologické postupy popsané v barvení vlasů. V článku jsou přidány fotografie a průzkum pomocí dotazníku. Výsledky průzkumu ukazují, že materiály používané v současné době v praktické výuce jsou nedostatečné. Kromě toho vztah učitelů k jednotlivým žákům by se také měl zlepšit, učitelé by měli věnovat individuální pozornost svým studentům.