Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{35661, author = {Stuchlý, Jaroslav and Šolc, Ladislav}, article_number = {no. 38}, keywords = {Transport Company; Quality of services; Data analyses; Competitiveness; Advantages of the company against the competition; Descriptive and inductive statistics; Correlation and regression analysis}, language = {cze}, issn = {1804-8048}, journal = {Scientific Papers of the University of Pardubice}, title = {KVALITA SLUŽEB V DOPRAVNÍM PODNIKU JIHOTRANS}, volume = {Vol. XXIII}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 35661 AU - Stuchlý, Jaroslav - Šolc, Ladislav PY - 2016 TI - KVALITA SLUŽEB V DOPRAVNÍM PODNIKU JIHOTRANS JF - Scientific Papers of the University of Pardubice VL - Vol. XXIII IS - no. 38 SP - 155-165 EP - 155-165 PB - Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice SN - 18048048 KW - Transport Company KW - Quality of services KW - Data analyses KW - Competitiveness KW - Advantages of the company against the competition KW - Descriptive and inductive statistics KW - Correlation and regression analysis N2 - Zákazníci dopravního podniku JIHOTRANS hodnotí v průzkumu pět základních faktrorů kvality. Celkové zhodnocení vymezuje variabilní celkové kvality v servisu. V celku toto hodnocení definuje proměnnou celkovou kvalitu služeb. V článku je nejprve provedena deskriptivní analýza této proměnné. Použití základních statistických metod, významná závislost celkové kvality a poskytovaného servisu a některé další kvalitativní a kvantitativní proměnné, které byly v dotazníku prozkoumány. Kromě analýzy variance byly použity modely korelace a regresní analýzy, včetně modelů s proměnnými. Pomocí analýzy variance, bylo zjištěno, že celková kvalita služeb je do značné míry závislá na konkurenční výhodě firmy. Také byl odvozen lineárně regresní model závislosti této proměnné na vyhodnocení vývoje konkurenceschopnosti podniku. Nejlepší model byl odvozen z regresního modelu, který vyjadřuje závislost celkové hodnocené kvality služeb na dvojici proměnných, rozvoj konkurenceschopnosti podniků a konkurenční výhodu pro podniky. Tento model byl také popsán výpočetně a graficky byl představen. ER -
STUCHLÝ, Jaroslav a Ladislav ŠOLC. KVALITA SLUŽEB V DOPRAVNÍM PODNIKU JIHOTRANS. \textit{Scientific Papers of the University of Pardubice}. Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2016, Vol. XXIII, no. 38, s.~155-165. ISSN~1804-8048.
|